Известие

Collapse
No announcement yet.

Читави 146-ци - има ли ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Читави 146-ци - има ли ???

    Здравейте,
    След доста обмисляне реших, че алфа 146 ще ми е първата кола. Ориентирал съм се към 1.6 i.e. 16V T.S. (120 Hp) с газов инжекцион - идеална . Намират ли се такива читави коли?
    Ще я карам доста(да кажем 12-15к на година) и планувам да я задържа около година, след това има на кого да я дам и за това не планувам да взимам кола на доизживяване. Та въпросът ми е дали все още се намират такива коли и горе долу колко би струвала една такава(по мобилето около 2000лв) - и ако е възможно да препоръчате някоя

    пс
    За човек без много опит с колите ще бъде ли възможно да я поддържа основно сам?

  • #2
    Брато според мен те всички са читави. Пет години само ме питат върви ли.......нямат доверие хората на тая марка.
    А за поддръжката, то няма кво да поддържаш, тая марка само се кара.....
    Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

    Comment


    • #3
      Много рядко виждам стегната 146ца. По-вероятно е да видиш 145! Явно става така защото 145 е по-продавана - не знам.Аз карам вече 2-ра година 146 и ще ти кажа ,че поддръжката е елементарна.Успех дано намериш нещо читаво
      Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
      Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

      Comment


      • #4
        мога ли да попитам, кое по-точно би оказало затруднение?

        Comment


        • #5
          Основните проблеми, които ще имаш са свързани с грешки, дебитомери, ламбди, датчици и т.н.

          Ако си набавиш необходимата техника и ти се учи за диагностик, ще се справиш.

          Друго различно нещо при Алфите е, че има много специфични неща, които ако не знаеш както точно се правят/оправят ще си скъскаш нервите и ще си загубиш времето. Съединител според непрофилиран сервиз се сменя за 10 часа. Дали им отнема толкова на опитните майстори?
          Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
          Mazda 6 2.3 2005
          sigpic

          Comment


          • #6
            Ей това момче ще го вкарате във филм......
            Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

            Comment


            • #7
              голям късметлия си моята се продава и е точно това което търсиш само че цената е малко по различна ама на място ще я уточним ако си навит

              Comment


              • #8
                Извинявам се не се изказах точно - мисълта ми беше да не е с много електроника и за най-малкото нещо айде в сервиза от коментарите разбирам, че е точно това което ми трябва... държа да се науча, ако не да я ремонтирам, то поне диагностика да си правя - не се доверявам на майстори, сервизи...

                Иначе целта ми е малко по-различна от просто научаване да карам - никога не съм се грижил за автомобил... не съм запознат с неща, които за вас сигурно са естествени... (със спирачки, съединител и тн не бих си играл - опасно е). Така една година(лято и зима) да натрупам опит не само в шофирането а и с марката и след това нещо по-ново... НО колата след това няма да я бракувам - има на кого да я дам и за това търся читав екземпляр.

                пс
                не съм случайно избрал алфа ромео... вуйчо ми има една стара алфа 33... може да е раздрънкана... може да не работи скоростомера(и още половината от нещата), НО като двигател, каране, усещане... просто не може да се сравни с учебния голф 4... нищо че е от 85-та, а голфа от 2000....

                badmadafaka, това за малката кола са митове - като този да караш нощно след като вземеш книжката - уж няма движение или пък извънградско - да свикнеш с колата

                Comment


                • #9
                  Моето мнение е, че няма свястна 145/6-ца за продан. Със сигурност ще трябва да барнеш това-онова и да я постегнеш, а на тези коли не са им евтини частите. Хубавите коли просто не се продават
                  Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                  Comment


                  • #10
                    Купих си 145-ца преди няколко месеца. Увериха ме, че всичко е наред, само се качвам и карам. Да ама не, Предишният собствени, който е дори мой познат, се оказа голям мърльо по отношение на поддържката на колата. Наложи се, след като я купя да сменя всички течности, двата ремъка, забележи зимни гми с джанти дори нямаше, та ми излезе около 2800 с всичко. Но за тези няколко месеца съм й качил около 8000 км, сутрин независимо от температурата пали, като часовник, сега зимата стъпва здраво, парното е просто перфектно, а за салона няма какво да те убеждавам, италианците знаят как да направят вътрешното пространство огромно. С всеки ден започвам направо да се влюбвам в тази машинка. А след 3000 rpm става интересно, но като си я купиш, ще разбереш за какво говоря. Успех

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
                      Моето мнение е, че няма свястна 145/6-ца за продан. Със сигурност ще трябва да барнеш това-онова и да я постегнеш, а на тези коли не са им евтини частите. Хубавите коли просто не се продават

                      има има, ама не за 2000 лв

                      ---------- Post added at 22:49 ---------- Previous post was at 22:45 ----------

                      Първоначално публикувано от Celestrial Покажи съобщение
                      А след 3000 rpm става интересно
                      Ако с 1,4 така говориш, трябва да седнеш на 2,0.. и след това ще има друга приказка



                      Иначе за колегата.. добър избор си направил за 146! успех с търсенето! Лично мнение: търси си 1,6 с металните колектори! малко са по не-капризни Инжекционите! а общото за всичките 146 окачването е по просто, можеш и сам да го сменяш! електрониката на колата не е от чупливите, скърцат пластмаси, но усилваш музиката и забравяш не е от икономичните погорва си

                      поздрави!
                      Last edited by Majed_146; d.m.y г., 23:07.
                      sigpic
                      Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                      FIAT TIPO 1.6 DOHC

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Majed_146 Покажи съобщение

                        ---------- Post added at 22:49 ---------- Previous post was at 22:45 ----------


                        Ако с 1,4 така говориш, трябва да седнеш на 2,0.. и след това ще има друга приказка


                        Точно така,ако ти се струва,че става интересно след 3000 оборота на 1.4,седни в една двойка да видиш там какво става след тези обороти.Иначе като цяло добре си се насочил,но ще ти е трудно да си я поддържаш сам,особено ако нямаш много познания.Аз,че имам доста познания и си разглобих мотора на съставни части и му направих основен ремонт след това Маджед го занимавах с елементарни въпроси.За разхода е вярно,че са малко лакоми,но между Т.С. моторите няма голяма разлика.Моята двойка тук в Габрово ако я карам нормално ми дава средно 9-10/100 бензин.Ако я настъпвам повече от 12-13 не ми е качвала.На дълго засечена на Италфест-а на отиване карах 90-100 на магистралата 120,на връщане поддържахме около 130 постоянно и ми даде 6.5/100 отново бензин.
                        Last edited by ivailo rachev; d.m.y г., 08:26.
                        Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                        Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                        Comment


                        • #13
                          Аз лично нищо не казвам за петака,имах в предвид от туйнспарковете.Нямам опит с дизел.Обаче си прав,че и 1.4 е достатъчен да се претрепе някой.
                          Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                          Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                          Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                          Comment


                          • #14
                            май трябваше да убеждаваме човека, инициирал този thread, да си купи алфа и какви са и предимствата, а не да коя колко вдига, и дали може човек да се пребие с нея. То и с трабант може, стига да има желание.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mpenkov Покажи съобщение
                              Здравейте,
                              След доста обмисляне реших, че алфа 146 ще ми е първата кола. Ориентирал съм се към 1.6 i.e. 16V T.S. (120 Hp) с газов инжекцион - идеална . Намират ли се такива читави коли?
                              Ще я карам доста(да кажем 12-15к на година) и планувам да я задържа около година, след това има на кого да я дам и за това не планувам да взимам кола на доизживяване. Та въпросът ми е дали все още се намират такива коли и горе долу колко би струвала една такава(по мобилето около 2000лв) - и ако е възможно да препоръчате някоя

                              пс
                              За човек без много опит с колите ще бъде ли възможно да я поддържа основно сам?

                              Ами трудно но се намират за около 2500лв.
                              има и по евтини варианти 1200-1600лв. обаче после пак има да сменяш части за около 1000лв.
                              ето ти едни цени на хубави и евтини части ( консумативи ):
                              1 носач: евтин от 45 до 60лв. скъп и хубав 130лв
                              2 комплект съединител: евтин 180 лв скъп 300-350лв.
                              3 ангренажен комплект: от 150до300лв. + пари за сервиз където знаят какво правят.
                              4 масло двигателно: от 40 лв до 140лв зависи
                              5 ремонт на вариатор на фазите 90лв, нов такъв 280-320лв
                              6 контактен спрей да напръскаш ел.копчетата за прозорците 15 лв
                              7 ламбда сонда 87-200лв.

                              Това е какво то ще се наложи да смениш в една алфа до 2000 лв.

                              Затова ако искаш добра 146-ца виж тука в форума. Дали някой не продава такава каквато искаш и по неговите постове и публикации ще разбереш историята на колата.


                              Ето ти едно предложение от http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=1i292w
                              Колата е джуниерка което е с по добро оборудване и с климатик абс .............. много шукаретииииики аз нея бих си взел ако исках 146 1.6 двигате
                              Last edited by rijko; d.m.y г., 17:08.
                              Опел Кадет GSI
                              166 2,4 JTD
                              ако мислиш че е здрава дай та тествам

                              Comment

                              Working...
                              X